Lai izslēgtu nevajadzīgas kavēšanās un domstarpības lūdzam iepazīties ar KL 89, SIA , vienotais Reģ. Nr. 42403038752 (turpmāk tekstā pārdevēja vai “Picērija Zebra”) preču iegādes un piegādes noteikumus.
Noformēt pasūtījumu ir iespējams interneta vietnē www.picerijazebra.lv, mobilajā lietotnē, “Picērija zebra”picērijās- Brīvības iela 60, Balvu pilsēta, Balvi, LV-4501, Latgales iela 3a, Alūksnes pilsēta, Alūksne LV-4301, Latvija, Kalna iela 8, Smiltenes pilsēta, Smiltene LV-4729, Latvija vai pa norādītajiem tālruņiem.
Pārtikas un veterinārā dienesta reģistrācijas numuri: Balvos 068397; Alūksnē 077671; Smiltene 092275; vai https://registri.pvd.gov.lv/ur
Ēdienu kartēs visas preču, piegādes un taras cenas ir norādītas ieskaitot Pievienotās vērtības nodokli 21%. Dzērienu cenā ir iekļautas taras izmaksas un atsevišķos gadījumos piegādes izmaksas.
Apmaksas noteikumi
Norēķinu valūta vietnē ir eiro. Pirkumu iespējams apmaksāt izvēloties sekojošas maksājumu metodes, ko nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv , Maksekeskus AS:
Latvijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor
Visa/Mastercard karšu maksājumi.
Pasūtot preci uz mājām kā apmaksas veids nevar tikt izmantotas dāvanu kartes.
Pasūtot preci uz mājām atlaižu kartes netiek pieņemtas.
Veicot apmaksu,pārliecinies vai esi izvēlējies sev vajadzīgo struktūrvienību. Veicot pasūtījumu vienā struktūrvienībā un atnākot pakaļ citā, Jūs uzņematies segt visus zaudējumus, kas radušies uzņēmumam Jūsu nevērības dēļ.
Piegāde
Piegāde ir pieejama Balvos un Alūksnē. Smiltenē ir iespējams izņemt pasūtījumu tikai uz vietas. Taču, ja ir liela noslodze, tad var netikt veikta piegāde ar kurjeru.
Balvos piegāde tiek veikta tikai pilsētas robežās. Piegādes cena -5 eiro. Ja piegāde notiek ārpus Alūksnes pilsētas robežām (5km rādiusā ne vairāk), tad piegādes cena ir 6.50 eiro, ja piegāde notiek ārpus Alūksnes pilsētas robežām (līdz 20km rādiusā, ne vairāk), tad piegādes cena ir 11,50 eiro.
Pasūtījuma izgatavošanas laikā nav iekļauts piegādes laiks. Maksimālais piegādes laiks ir 5 stundas.
Minimālā pasūtījuma summa ir 10 (desmit) eiro+ piegādes izmaksas.
Papildus Izmaksas
Pasūtot picas vai ēdienus uz mājām papildus ir jārēķinās ar picu iepakojumiem, tas ir – picu kaste 30Ø= 0,50 Euro; picu kaste 40Ø= 0,70 Euro, picu kaste 50Ø= 0,70 Euro ; termo kārba uzkodām= 0,50 Euro.
Viens pasūtījums attiecināms tikai uz vienu piegādes adresi.
Preču lietošana
Ja ir nepieciešami skaidrojumi par preci, cenu, piegādes pakalpojumu vai citi jautājumi lūdzam sazināties ar mums pa e -pastu siakl89@inbox.lv.lv vai pa tālruni +371 26601001(Balvi), +37126229229(Alūksne), +37124993993(Smiltene)
Preču piegādes brīdī atverot picu kasti vai termo kārbu novērtējam un akceptējam produktu, jo uz produktiem, kas paredzēti tūlītējai lietošanai patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības. MK noteikumi Nr. 255 22. pants 4. apakšpunkts.
Prece ir domāta tūlītējai lietošanai, ja tā tiek lietota vēlāk ražotājs kvalitāti negarantē.
Preces atgriešana
Klientam ir tiesības atteikties no pasūtījuma saņemšanas brīdī tikai pēc pamatota iemesla.
Klientam pēc pamatota iemesla preces saņemšanas brīdī ir tiesības atgūt naudu par pasūtīto preci vai samainīt preci pret citu identisku, atgriežot pasūtīto preci pārdevējam.
Ja klients pēc pamatota iemesla vēlas atcelt pasūtījumu vai atgūt naudu par pasūtīto preci, kas atgriezta piegādes brīdī, viņam jāsazinās darba laikā ar administrāciju +371 26601001(Balvi), +37126229229(Alūksne), +37124993993(Smiltene)
Klientam nauda tiek atgriezta 5 (piecu) darba dienu laikā.
Ja pasūtījuma piegādes brīdī šoferim nav iespēja nodot pasūtījumu klientam dēļ apstākļiem, kas nav atkarīgi no “Picērijas Zebra” (klients nav sasniedzams norādītajā adresē, norādijis piegādes adresi kļūdaini un nav sazvanāms pa norādīto tālruņa numuru), tad viņam ir tiesības doties prom no norādītās adreses un atgriezt preces picērijā.
Klientam, kurš par pasūtījumu ir samaksājis caur elektroniskām banku, ko nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv , Maksekeskus AS: un pasūtīto produktu nav saņēmis kādu iemeslu dēļ, kas nav atkarīgi no “Picērijas Zebra”, kā arī klientam, kurš ir pārkāpis noteikumus un nav ievērojis to apakšpunktos norādītos nosacījumus, nauda par pasūtījumu netiek atmaksāta.
Pasūtījums tiek izpildīts tikai pēc klienta pasūtījuma un ja izvēlēta apmaksa tiešsaistē maksājuma apstiprinājums, kas ilgst līdz 20 minūtēm . Ja pēc pasūtījuma saņemšanas (ilgst līdz 20 min) pasūtījuma izpildes un piegādes laiks pārsniedz 60 minūtes klients tiek informēts pasūtījuma brīdī.
Pasūtījumiem caur mājas lapu izpildes laiks tiek skaitīts no brīža, kad klients ir saņēmis e pastu vai sms par apstiprinājumu un pēc apmaksas veikšanas.
Patērētāja tiesības par līgumam neatbilstošu preci
Ja jums ir radušās pretenzijas par preces vai pakalpojuma kvalitāti lūdzam mūs informēt e pastā siakl89@inbox.lv.lv vai pa tālruni +371 26601001(Balvi), +37126229229(Alūksne), +37124993993(Smiltene)
Preču piegādes brīdī atverot picu kasti vai termo kārbu novērtējam un akceptējam produktu, jo uz produktiem, kas paredzēti tūlītējai lietošanai patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības. MK noteikumi Nr. 255 22. pants 4. apakšpunkts.
Prece ir domāta tūlītējai lietošanai, ja tā tiek lietota vēlāk ražotājs kvalitāti negarantē.
Pircēja personas datu apstrāde
Internetveikals apstrādā tikai tos personas datus, kurus pircējs ir ievadījis pie preču pasūtīšanas, kā piemēram, vārds, uzvārds, e-pasts u.c.
Internetveikals nodod personas datus transporta pakalpojumu sniedzējam/iem, lai nodrošinātu preču piegādi.
Ja Jūs esat nepārprotami piekritis saņemt mūsu mārketinga paziņojumus, tostarp jaunumus, mēs laiku pa laikam varam sazināties ar Jums nosūtot informāciju par mūsu pakalpojumiem un jaunākajiem piedāvājumiem. Šajā nolūkā mēs varam apstrādāt Jūsu e-pasta adresi, kuru norādījāt, pierakstoties mārketinga komunikācijai. Pircējam ir iespēja atteikties no mārketinga paziņojumiem, paziņojot par to mums, rakstot uz siakl89@inbox.lv.lv
Strīdu izšķiršanas kārtība
Jautājumos, kas nav atrunāti šajos noteikumos un nosacījumos, Pircējs un Pārdevējs apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.
Puses visus starp Pārdevēju un Pircēju radušos strīdus risina savstaprēju sarunu vai sarakstes ceļā. Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās Latvijas Republikas tiesā, ievērojot LR normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā.
Pircējam ir tiesības vērsties arī Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.